مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 17:322022-04-10حوادث

کشف بیش از 530 قلم اشیاء عتیقه در گیلان/ دستگیری متهم 66 ساله


ماموران پلیس با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این منزل مسکونی، بیش از 530 قلم اشیای عتیقه شامل انواع سکه و زیورآلات، - ماموران پلیس با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این منزل مسکونی، بیش از 530 قلم اشیای عتیقه شامل انواع سکه و زیورآلات، ریتون، پیکرهای مفرغی، ظروف مسی، طلایی، نقره ای و برنجی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری قاچاقچی عتیقه در عملیات پلیس شهرستان رودسر و کشف بیش از 530 قلم عتیقه جات مربوط به دوران هخامنشی و اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ حسین حسن پور در تشریح این خبر اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان رودسر در پی اطلاع از نگهداری و وجود مقادیر قابل توجهی اشیاء عتیقه در یک منزل مسکونی در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر، رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این منزل مسکونی، بیش از 530 قلم اشیای عتیقه شامل انواع سکه و زیورآلات، ریتون، پیکرهای مفرغی، ظروف مسی، طلایی، نقره ای و برنجی را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 530 قلم اشیاء عتیقه در گیلان/ دستگیری متهم 66 ساله

کشف بیش از 530 قلم اشیاء عتیقه در گیلان/ دستگیری متهم 66 ساله