مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 17:272022-04-10سياسي

مردم قرچک جهت مقابله با آسیب های اجتماعی مسئولان را همراهی کنند


فرماندار قرچک با اشاره به اینکه شهرستان از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است گفت: مردم قرچک جهت مقابله با آسیب های اجتماعی مسئولان را همراهی کنند.

- ، علیرضا فاتحی نژاد عصر یکشنبه در نشست مشترک با معتمدان قرچک با اشاره به اینکه رفع بخش زیادی از معضلات و مشکلات شهرستان فقط به دریافت بودجه و اعتبارات دولتی ارتباط ندارد اظهار داشت: برای رفع این معضلات نیازمند کار جهادی، پیگیری مجدانه، خستگی ناپذیری و تعامل بین ادارات و همکاری مردم هستیم.

فاتحی نژاد با بیان اینکه قرچک با وجود روبرو بودن با مشکلات متعدد، از ظرفیت بالقوه مردمی نجیب، شریف و پای کار انقلاب برخوردار است گفت: ضروری است که مسئولان قدردان این همراهی باشند و از تمام لحظات و توان خود برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

فرماندار قرچک بیان داشت: از گروه های فعال مردمی می خواهیم تا در احصاء ظرفیت، فرصت، شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین در حوزه فرهنگ سازی مسائل مختلف و پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی، مسئولان را یاری کنند.

وی عنوان داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از مسئولان و مدیران خواسته شده که در میان مردم حاضر شوند و موارد و مشکلات آن ها را بررسی کنند لذا در همین رابطه مدیران می توانند در زمان بیان مشکلات راه های برون رفت را نیز ارائه و با استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قرچک جهت مقابله با آسیب های اجتماعی مسئولان را همراهی کنند

مردم قرچک جهت مقابله با آسیب های اجتماعی مسئولان را همراهی کنند