مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-10سياسي

لزوم تسهیل در انجام پروازهای شیراز به نجف


رییس کمیسیون سومین حرم و گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز تاکید کرد: برقراری مجدد پروازها از شیراز به نجف باید بدون در نظر گرفتن وجود چارترکننده و اختصاص حداقل 50 درصد سهمیه تهیه آزاد بلیت باشد.

- رضا محمدیان یکشنبه 21 فروردین در پنجاه و پنجمین صحن علنی شورای شهر شیراز به مباحث ضروری گردشگری در استان پرداخت و اظهار کرد: برقرار شدن هر خط پروازی به ویژه خطوط پرواز خارجی سبب رونق گردشگری و کسب و کار در شهر شیراز و استان فارس می شود.

او با بیان اینکه پس از مدت ها پیگیری پرواز شیراز - نجف از اواخر سال گذشته برقرار شد اما متاسفانه از ابتدای ماه مبارک رمضان به جهت نبود چارترکننده، پرواز تعطیل شد گفت: برقراری پرواز دائمی به شهر نجف به صورت آزاد علاوه بر جذب گردشگر عراقی موجب جذب مسافر از استان های همجوار و تمام شهرستان های استان فارس خواهد بود.

رییس کمیسیون سومین حرم و گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز با بیان اینکه به طور قطع پیگیری دائمی شدن و افزایش تعداد پرواز فوق ممکن است افزود: برقراری مجدد پروازها باید بدون در نظر گرفتن وجود چارترکننده و اختصاص حداقل 50 درصد سهمیه تهیه آزاد بلیت باشد.

محمدیان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازنوروزی شهرداری و حجم بالای مسافر در شیراز، گفت: باید اشکالات و ایرادات احتمالی بررسی و با توجه به تجربیات به دست آمده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسهیل در انجام پروازهای شیراز به نجف

لزوم تسهیل در انجام پروازهای شیراز به نجف