مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-10اجتماعي

ضرورت ارتقای نظارت بر وضعیت اتوبوس های درون شهری همدان


فرماندار همدان با ابراز نگرانی از تعداد مسافران اتوبوس های درون شهری، گفت: کاهش تعداد مسافر در تعیین نرخ مسیرهای ناوگان حمل و نقل عمومی مورد ملاحظه قرار گیرد و نظارت ها افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدعلی محمدی یکشنبه در ستاد مدیریت کرونای شهرستان با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس مورد تاکید قرار گرفته اما انجام واکسیناسیون گروه سنی 5 تا 12 سال و همکاری خانواده ها در این راستا بیش از پیش مورد تاکید است.

وی افزود: با توجه به فعال شدن خوابگاه های دانشجویی و مدارس شبانه روزی بررسی و تکمیل واکسیناسیون دانشجویان و دانش آموزان در این مراکز و سایر مراکز آموزش عالی مد نظر قرار گیرد.

فرماندار همدان با قدردانی از اقدامات شهرداری، میراث فرهنگی و آموزش و پرورش در جهت اقدامات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، یادآور شد: در تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان نیز احتمال افزایش سفر وجود دارد که باید آمادگی لازم را همچنان داشته باشیم.

این مسئول در ادامه، با بیان اینکه میلاد امام حسن مجتبی (ع) و مراسم شبهای قدر را در ماه مبارک رمضان پیش رو داریم، تصریح کرد: توصیه های بهداشتی در مساجد حسینیه ها و مراسم مذهبی همواره مورد توجه قرار گرفته که انتظار داریم همچنان متولیان امر در این خصوص اهتمام لازم را بعمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقای نظارت بر وضعیت اتوبوس های درون شهری همدان

ضرورت ارتقای نظارت بر وضعیت اتوبوس های درون شهری همدان