مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 15:222022-04-10اقتصادي

ضرورت ارتقای نظارت شهرداری بر وضعیت اتوبوس های همدان


فرماندار همدان با ابراز نگرانی از تعداد مسافران اتوبوسهای درون شهری، گفت: کاهش تعداد مسافر در تعیین نرخ مسیرهای ناوگان حمل و نقل عمومی مورد ملاحظه قرار گیرد و نظارت ها افزایش یابد.

- همدان- فرماندار همدان با ابراز نگرانی از تعداد مسافران اتوبوس های درون شهری، گفت: کاهش تعداد مسافر در تعیین نرخ مسیرهای ناوگان حمل و نقل عمومی مورد ملاحظه قرار گیرد و نظارت ها افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدعلی محمدی یکشنبه در ستاد مدیریت کرونای شهرستان با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس مورد تاکید قرار گرفته اما انجام واکسیناسیون گروه سنی 5 تا 12 سال و همکاری خانواده ها در این راستا بیش از پیش مورد تاکید است.

وی افزود: با توجه به فعال شدن خوابگاه های دانشجویی و مدارس شبانه روزی بررسی و تکمیل واکسیناسیون دانشجویان و دانش آموزان در این مراکز و سایر مراکز آموزش عالی مد نظر قرار گیرد.

فرماندار همدان با قدردانی از اقدامات شهرداری، میراث فرهنگی و آموزش و پرورش در جهت اقدامات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، یادآور شد: در تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان نیز احتمال افزایش سفر وجود دارد که باید آمادگی لازم را همچنان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقای نظارت شهرداری بر وضعیت اتوبوس های همدان

ضرورت ارتقای نظارت شهرداری بر وضعیت اتوبوس های همدان