مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-10بين الملل

فلسطین: اظهارات نفتالی بنت مجوز رسمی برای کشتار فلسطینیان است


وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهاراتی را مطرح ساخته که به منزله مجوز رسمی این رژیم برای کشتار فلسطینیان بی دفاع است.

- وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهاراتی را مطرح ساخته که به منزله مجوز رسمی این رژیم برای کشتار فلسطینیان بی دفاع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد، در شرایطی که نیروهای اسراییلی و شهرک نشینان مسلح به ارتکاب شنیع ترین جنایت ها و خشونت ها در حق مردم ما ادامه می دهند، نفتالی بنت، نخست وزیر اسراییل اظهار می کند که سربازان خود را برای یورش به مناطق فلسطینی اعزام کرده است.

او به اینکه هیچ محدودیتی برای فعالیت های ارتش اسراییل در تجاوزات مداومش علیه مردم ما وجود ندارد افتخار می کند، این مسئله به این معناست که هیچ قوانینی وجود ندارد که بتواند رفتار اسراییلی ها را طی آن یورش ها کنترل کند، این در حالیست که نفتالی بنت محدودیت های بسیاری را برای شهروندان فلسطینی بی دفاع تحمیل کرده است.

وزارت خارجه فلسطین اظهار کرد: نفتالی بنت فقط به راه اندازی ماشین نظامی کشتار و نیز مواضع و سخنان تحریک آمیزش برای مباح شمردن خون فلسطینی های بی دفاع بسنده نکرده، بلکه با هدف گمراه سازی افکار عمومی و کشورها، در مورد انتقال از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین: اظهارات نفتالی بنت مجوز رسمی برای کشتار فلسطینیان است

فلسطین: اظهارات نفتالی بنت مجوز رسمی برای کشتار فلسطینیان است