مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-10حوادث

افزایش تصادفات درون شهری در خراسان جنوبی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون میزان تصادفات درون شهری استان در بخش تصادفات جرحی و فوتی با افزایش 25 درصدی و در بخش تصادفات خسارتی 58 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ علیرضا عباسی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در ابتدای امسال تاکنون میزان تصادفات جرحی و فوتی درون شهری در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

وی از وقوع 539 فقره تصادف درون شهری از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون پنج فقره تصادف فوتی در معابر درون شهری استان رخ داده است، افزود: همچنین از مجموع تصادفات درون شهری طی این مدت 143 فقره جزو تصادفات جرحی بوده است.

عباسی به تصادفات خسارتی درون شهری استان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره داشت و یادآور شد: از مجموع تصادفات درون شهری طی این مدت 491 فقره از تصادفات خسارتی بوده که در مقایسه با نسبت به مدت مشابه سال قبل 58 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و افزایش دقت رانندگان در ساعات آغاز و پایان وقت مدارس گفت: هر چند با بازگشایی مدارس نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تصادفات درون شهری در خراسان جنوبی

افزایش تصادفات درون شهری در خراسان جنوبی