مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-10سياسي

زنگ هنر انقلاب اسلامی در آموزشگاه شهید آوینی لامرد به صدا درآمد


همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب، به همت بسیج هنرمندان و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی لامرد، زنگ هنر انقلاب اسلامی در هنرستان شهید آوینی طنین انداز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم ابراهیم حیاتی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه لامرد صبح یکشنبه در مراسم به صدا درآمدن زنگ انقلاب با اشاره به شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی گفت: آنچه امروز جامعه اسلامی ما را بیمه کرده است خون مطهر شهیدانی است که با هنرنمایی خود در مقابل دشمنان، نگذاشتند ذره ای از این خاک و ناموس وطن در اختیار بیگانه باشد.

وی با اشاره به شهادت سرداران شهید شهرستان لامرد و بزرگداشت مقام آنان از شهید هنرمند شهرستان، شهید عبدالعلی عامری یاد کرد و با اشاره به هنر این پاسدار رشید اسلام، به روح بلند شهیدان ادای احترام کرد.

در این آیین، همچنین برادر شهید عامری به ذکر خاطراتی از دوران حضور این شهید هنرمند در دوران دفاع مقدس پرداخت که در پایان با اهدای لوح سپاسی از سوی فرمانداری و اداره آموزش و پرورش از خانواده آنان شهید والامقام قدردانی شد.

در پایان این مراسم که با حضور دانش آموزان هنرستان شهید آوینی لامرد همراه بود زنگ هنر انقلاب اسلامی در لامرد به صدا درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ هنر انقلاب اسلامی در آموزشگاه شهید آوینی لامرد به صدا درآمد

زنگ هنر انقلاب اسلامی در آموزشگاه شهید آوینی لامرد به صدا درآمد