مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-10ورزشي

جام جهانی قطر فرصت خوبی برای گردشگری ورزشی کشور فراهم می کند


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن جام جهانی 2022 قطر، فرصت خوبی برای توسعه گردشگری ورزشی در کشورمان فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با محکومیت تعرض عوامل استکبار جهانی به حریم ملکوتی حضرت امام رضا(ع) و شهادت دو تن از روحانیون جهادگر و تسلیت این حادثه، اظهار داشت: از مسئولان کشور و مردم می خواهیم با هوشیاری کامل، توطئه درگیری مذهبی و تفرقه را در نطفه خفه کنند و نقشه های استکبار جهانی را نقش بر آب کنند.

وی در ادامه با اشاره به سفر چندی قبل رییس جمهور به کشور قطر و توافق نامه های امضاء شده تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن جام جهانی 2022 قطر، فرصت خوبی برای توسعه گردشگری ورزشی در کشورمان فراهم شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس از وزرای محترم راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی درخواست می کنیم با برنامه ریزی و هماهنگی در این رابطه اقدام کرده و از فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کنند.

فروردین همچنین به مذاکرات هسته ای ایران و غرب اشاره کرد و اظهار داشت: از دولت محترم و تیم مذاکره کننده هسته ای انتظار می رود با رعایت خطوط قرمز ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی قطر فرصت خوبی برای گردشگری ورزشی کشور فراهم می کند

جام جهانی قطر فرصت خوبی برای گردشگری ورزشی کشور فراهم می کند