مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-10سياسي

توزیع 2000 بسته معیشتی توسط هلال احمر گلستان


معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گلستان از توزیع 2 هزار بسته معیشتی میان اقشار کم برخوردار توسط این جمعیت خبر داد.

- محمد حسین ییلاقی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر علاوه بر فعالیت های امدادی بسیاری از رسالت های مردمی و جهادی را بر عهده دارد، اظهار کرد: ما هیچ گاه خودمان را از بدنه مردم جدا ندانسته ایم زیرا خودمان از بدنه مردم و یک نهاد مردمی هستیم.

وی با بیان اینکه در راستای اهداف و رسالت های اجتماعی جمعیت هلال احمر، همزمان با ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع بیش از 2 هزار بسته غذایی در گلستان در دستور کار ما قرار گرفت، افزود: این بسته ها در میان خانواده های کم برخوردار و عمدتا حاشیه شهر توزیع می شوند.

معاون امور داوطلبان هلال احمر گلستان با تاکید بر اینکه توجه به معیشت نیازمندان و تلاش در رفع بخشی از آن یکی از دغدغه های مهم جمعیت هلال احمر است، خاطرنشان کرد: این اقدامات بارها در طول سال به ویژه در ایام خاص با مشارکت خیرین انجام می شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: توزیع این بسته ها در قالب پویش هلال رحمت 2 هزار و 21 بسته غذایی با ارزش 7 میلیارد و 936 میلیون ریال جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2000 بسته معیشتی توسط هلال احمر گلستان

توزیع 2000 بسته معیشتی توسط هلال احمر گلستان