مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-10اجتماعي

تشدید و تداوم گرد و غبار تمامی مدارس نوبت بعدازظهر کرمانشاه را تعطیل کرد


رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: به علت تداوم گرد و غبار، تمامی مدارس استان در نوبت بعدازظهر تعطیل است.

- رضا شیرزادی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در خصوص تعطیلی مدارس به علت تداوم شرایط جوی و نفوذ ذرات گرد و غبار در جو استان، تمامی مقاطع تحصیلی استان کرمانشاه امروز یکشنبه، 21 فروردین ماه در نوبت بعدازظهر تعطیل اعلام می شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:مهد کودک ها، مراکز پیش دبستانی و آموزشگاه های آزاد علمی هم شامل این تعطیلی می شوند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه به دانش آموزان توصیه کرد، با توجه به تعطیلی مدارس در فضاهای باز و عمومی ورود نکنند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و استقرار شرایط جوی مناسب روز و روزگار خوبی را برای آموزش فراهم کنیم.

گفتنی است، براساس تصمیم کار گروه شرایط اضطراری آلودگی هوا تمامی مقاطعی تحصیلی در شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب، دالاهو، اسلام آبادغرب و کرمانشاه امروز در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید و تداوم گرد و غبار تمامی مدارس نوبت بعدازظهر کرمانشاه را تعطیل کرد

تشدید و تداوم گرد و غبار تمامی مدارس نوبت بعدازظهر کرمانشاه را تعطیل کرد