مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-10اقتصادي

گره کور فرودگاه سنندج باز شدنی است؟


گره کور مشکلات فرودگاه سنندج، سال هاست که فقط با مسکن های موقت باز می شود و تاکنون هیچ راه حل مناسبی برای آن تدبیر نشده است و این امر اگر چه از سوی مقامات استان در حال پیگیری است اما هنوز تغییری در شرایط این فرودگاه حاصل نشده است.

- ایسنا/کردستان گره کور مشکلات فرودگاه سنندج، سال هاست که فقط با مسکن های موقت باز می شود و تاکنون هیچ راه حل مناسبی برای آن تدبیر نشده است و این امر اگر چه از سوی مقامات استان در حال پیگیری است اما هنوز تغییری در شرایط این فرودگاه حاصل نشده است.

یکی از اصلی ترین مسائلی که در طول سال های گذشته فعالیت صنعت هوایی ایران را به خود مشغول کرده، بحث نیاز به فعال کردن فرودگاه هایی است که به دلیل مشکلات موجود در ناوگان ایران، امکان پرواز برنامه ای گسترده در آنها وجود نداشته است.

در کنار فرودگاه هایی که در مناطق مختلف ایران ساخته شده اند و عملا پرواز قابل توجهی به مقصد یا از مبدا آنها صورت نمی گیرد، بعضی از فرودگاه های قرار گرفته در مراکز استان ها نیز نیاز به بهبود شرایط دارند که یکی از این مکان ها، فرودگاه سنندج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرودگاه سنندج، سال هاست که به دلایل مختلف از جمله شرایط توپوگرافی خاص استان، به یکی از پیچیده ترین فرودگاه های کشور تبدیل شده است، چرا که این شهر در دره واقع شده و هر هواپیمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور فرودگاه سنندج باز شدنی است؟

گره کور فرودگاه سنندج باز شدنی است؟