مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-10بين الملل

اعتراض ایران به برخورد غیر انسانی پلیس دانمارک با پناهجوی ایرانی


فیلم ها و تصاویر منتشره نشان می دهد 4 نفر این تبعه ایرانی را به صورت خشونت آمیز روی زمین نگاه داشته و سر او را به روی سنگفرش گرفته اند.

فردی با لباس شخصی نیز از داخل خودرو دستبند و پابند می آورد تا بوسیله آن، - فیلم ها و تصاویر منتشره نشان می دهد 4 نفر این تبعه ایرانی را به صورت خشونت آمیز روی زمین نگاه داشته و سر او را به روی سنگفرش گرفته اند.

فردی با لباس شخصی نیز از داخل خودرو دستبند و پابند می آورد تا بوسیله آن، زن را از تحرّک بازدارد.

دبیر ستاد حقوق بشر ضمن اعلام مراتب اعتراض خود درخصوص برخورد فیزیکی خشونت آمیز مأموران دانمارک با تبعه ایرانی، از مقامات ذیربط دانمارکی خواست تا ضمن توقف این قبیل اقدامات ضد بشری، از اعمال استانداردهای دوگانه نسبت به اتباع کشورها خودداری نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی ، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران طی نامه ای به ماتیاس تسفایه ، وزیر مهاجرت دانمارک، نسبت به برخورد خشونت آمیز و غیر انسانی پلیس این کشور با یک زن پناهجوی ایرانی اعتراض کرد.

غریب آبادی در این نامه بازگرداندن این زن ایرانی پناهجو به همراه دو فرزندش و جداکردن وی از فرزند یکساله اش که به همراه پدرش در دانمارک ماندگار شده و اعمال خشونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض ایران به برخورد غیر انسانی پلیس دانمارک با پناهجوی ایرانی

اعتراض ایران به برخورد غیر انسانی پلیس دانمارک با پناهجوی ایرانی