مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-10سياسي

تبیین سیره شهدا برای درک آثار تربیتی آنان تکلیف است


فرمانده سپاه فجر فارس خواستار توجه هنرمندان به تبیین سیره و منش شهدا به روشهای هنرمندانه برای نسلهای آینده شد و گفت: نام شهدا برای همیشه تاریخ بلند است اما تکلیف ما هم اینست که منش و سیره آنان، - که آثار تربیتی زیادی دارد، را تبیین کنیم.

سردار یدالله بوعلی، در دیدار با خانواده شهید مهدی اثنی عشری، شهید شاخص بسیج هنرمندان امسال استان که به مناسبت فرا رسیدن روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت شهید آوینی برگزار شد، گفت: امروز بعد از سالیان سال که از دفاع مقدس میگذرد، راه شهادت باز است و تقریباً هر ماه و هر هفته شهید داریم اما عمده شهدا از دفاع مقدس هستند.

به نقل از حوزه هنری فارس، بوعلی با یادآوری اینکه دهها سال از دفاع مقدس می گذرد، افزود: آنچه که در اصل در مورد شهدا می توان به تاریخ هدیه داد و برای نسل های بعد به ودیعه گذاشت، آثار آنان است و این بار سنگین بر عهده هنرمندان است که در قالب فیلم، کتاب، شعر تبدیل به آثار هنری شود که برای نسلهای بعدی بماند.

بوعلی با اشاره به انتخاب شهید اثنی عشری به عنوان شهید شاخص بسیج هنرمندان استان فارس گفت: نام شهدا برای همیشه تاریخ بلند است اما تکلیف ما هم این است که منش و سیره آنان را که آثار تربیتی زیادی دارند، را تبیین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین سیره شهدا برای درک آثار تربیتی آنان تکلیف است

تبیین سیره شهدا برای درک آثار تربیتی آنان تکلیف است