مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-10اجتماعي

هوای بوشهر در شرایط بسیار ناسالم قرار گرفت


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با بیان اینکه با خیزش گرد و خاک اکنون هوای مرکز این استان در شرایط بسیار ناسالم قرار گرفته است، تاکید کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، فرهاد قلی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته میزان غلظت گرد و غبار ها در بوشهر 262 میکروگرم بر متر مکعب است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر یادآور شد: در چنین شرایطی افراد گروه سنی حساس در صورت رفتن به بیرون از خانه نباید برای مدت طولانی در محیط باز حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: بوشهر در سال 1400 به جز 42 روز که آمار آن ثبت نشده، یک روز هوای بسیار ناسالم تجربه کرده است.

قلی نژاد افزود: برای بوشهر همچنین 45 روز هوای پاک، 252 روز هوای قابل قبول، 19 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس، 5 روز هوای ناسالم، یک روز هوای بسیار ناسالم و یک روز هوای خطرناک برای شهر ثبت شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خاطرنشان کرد: در استان بوشهر هفت دستگاه پایش هوا وجود دارد که از مجموعه آنها تنها ایستگاه های پایش هوا در بوشهر و دیلم فعال بوده و سایر دستگاه ها نیز در وضعیت تعمیر و ارتقاء قرار دارند.

وی تصریح کرد: بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان بوشهر گرد و خاک تا اواسط هفته جاری در استان بوشهر با تمرکز بیشتر بر مناطق شمالی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای بوشهر در شرایط بسیار ناسالم قرار گرفت

هوای بوشهر در شرایط بسیار ناسالم قرار گرفت