مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-10سياسي

قالیباف: امیدواریم با مذاکره خوب، توافقی خوب برای انتفاع اقتصادی مردم رقم بخورد


امیدواریم که سرمایه گرانقدر دانش و فناوری پیشرفته هسته ای همراه با مذاکره خوب، توافقی خوب را برای انتفاع اقتصادی مردم ایران رقم بزند.

- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که سرمایه گرانقدر دانش و فناوری پیشرفته هسته ای همراه با مذاکره خوب، توافقی خوب را برای انتفاع اقتصادی مردم ایران رقم بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته ای را به ملت شریف و سرافراز ایران و به تمامی دانشمندان پرتلاش، مجاهد و خستگی ناپذیر صنعت هسته ای کشور تبریک و تهنیت می گوییم.

وی خاطرنشان کرد: از جمله پیشرفت های شگفت و افتخار آمیز صنعت هسته ای در سال های اخیر که مرهون تلاش های شبانه روزی دانشمندان، به ویژه دانشمندان شهدای هسته ای ما در بخش های گوناگون بوده است، می توان به تولید رادیوداروهای دارای فناوری بالا و توسعه فناوری های مرتبط با پدافند هسته ای اشاره کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خوشحالیم که در مسیر پرافتخار این پیشرفت ها مجلس یازدهم نیز با تصویب قانون اقدام راهبردی، قفل های بسته شده به صنعت هسته ای را شکست و با برداشتن موانع بر سر راه پیشرفت و ارتقای دستاوردهای علمی در این حوزه نقش آفرینی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: امیدواریم با مذاکره خوب، توافقی خوب برای انتفاع اقتصادی مردم رقم بخورد

قالیباف: امیدواریم با مذاکره خوب، توافقی خوب برای انتفاع اقتصادی مردم رقم بخورد