مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-10اجتماعي

ابهام در فعالیت اماکن گردشگر پذیر سی سخت+فیلم


مکان های تفریحی و گردشگرپذیر شهر سی سخت همچنان غیر فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مکان های تفریحی و گردشگرپذیر شهر سی سخت به روی گردشگران بسته است.

اماکن تفریحی و گردشگری شهر سی سخت بیش از 2 سال است که تعطیل بوده و درب آن به روی گردشگرانی که از سراسر کشور برای دیدن این جاذبه های زیبا می آیند بسته است که باعث گلایه مندی گردشگران شده است.

مسئولان گردشگری جوابگو باشند چرا اکنون که سایه کرونا از سر کشور تا حدودی کوتاه شده و درب بیشتر اماکن گردشگری کشور به روی گردشگران و مسافران باز است جاذبه های دیدنی شهر سی سخت از جمله کوه گل، دریاچه های کوه گل، آبشار  تنگ نمک، چشمه نمک، غار نول، گردنه بیژن و دیگر نقاط گردشگرپذیر باید همچنان تعطیل باشد و باعث نارضایتی عمومی گردشگران و مسافران شود.

اکثر گردشگرانی هم که وارد شهر سی سخت می شوند با ناراحتی کامل شهر سی سخت را ترک می کنند چرا که همه از نبود زیر ساخت ها گلایه دارند، از نبود سرویس بهداشتی در شهر سی سخت و کمبود مایحتاج اولیه خوراکی از قبیل نان، مرغ گرم هم بسیار گلایه مند هستند.

باید به مسئولان یادآوری کرد که تعطیلات عید فطر در پیش است، آیا مسافران و گردشگران همچنان باید در تعطیلات پیش رو نیز سرگردان و بلاتکلیف باشند یا مسئولان شهر سی سخت اعم از فرماندار، شهردار و رییس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در فعالیت اماکن گردشگر پذیر سی سخت+فیلم

ابهام در فعالیت اماکن گردشگر پذیر سی سخت+فیلم