مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 07:322022-04-10سياسي

خشکسالی چالش اساسی برای منابع طبیعی بشمار می رود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: خشکسالی در سالجاری یک چالش اساسی برای منابع طبیعی بشمار می رود.

- شیرزاد نجفی در جلسه شورای معاونین که امروز 20 فروردین ماه با موضوعیت برنامه ریزی جهت انجام پروژه ها و فعالیت های اداره کل در سال 1401 برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه اصلی و نگرانی منابع طبیعی خشکسالی است که در سالجاری یک چالش اساسی بشمار می رود؛ چراکه کاهش بارش ها و وضعیت خشکسالی استان قطعاً بر جنگل ها، مراتع و پارک های جنگلی اثرات منفی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اثرات خشکسالی با زوال بلوط ارتباط مستقیم دارد، خاطرنشان کرد: حوزه معاونت فنی در این راستا با اساتید دانشگاه و مرکز تحقیقات تشکیل جلسه دهد تا خروجی جلسه را به مقامات بالاتر انعکاس داده بلکه بتوانیم در خصوص کاهش زوال بلوط اقدامات مثبتی را انجام دهیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با اشاره به سفر رییس جمهور و هیات دولت و اختصاص اعتبارات آبخیزداری، افزود: پلاک کاداستر نشده ای در سطح استان وجود ندارد و این اتمام کاداستر اراضی ملی، یک اقدام کم نظیر در سطح اداره کل بود.

نجفی به سامانه های الکترونیکی، پیشگیری از حریق، اجرای عملیات های آبخیزداری که یک انقلاب بود، کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی، ثبت آرای موفقیت آمیز قضایی به سود اداره، اجرای کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی چالش اساسی برای منابع طبیعی بشمار می رود

خشکسالی چالش اساسی برای منابع طبیعی بشمار می رود