مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 23:322022-04-09سياسي

فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی استان ایلام با 2 ساعت تاخیر آغاز می شود


فعالیت کلیه مدارس استان ایلام در تمامی مقاطع تحصیلی برای فردا یکشنبه 21 فروردین با دو ساعت تاخیر انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شامگاه امروز حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گفت: موضوعی که اکنون منافع و سلامت مردم را به خطر انداخته ریزگردها است.

  وی با بیان اینکه اقلیم منطقه ما و شاید کل جهان به هم خورده و بخش عمده ی این ریزگردها مربوط به تغییر اقلیم و بخش دیگر آن هم مربوط به خشکسالی است افزود: منشأ ریزگردها در کشورهای همسایه از جمله عراق است.

استاندار ایلام گفت: باید برای کاهش آسیب ها راهکار ارائه دهیم و یکی از راهکارها بحث درخت کاری، بیابان زدایی، شناسایی چشمه ها و مراکز ایجاد گرد و غبار و در کوتاه مدت بحث مالچ پاشی است.

وی ادامه داد: در چند سال پیش هم گفت وگوهایی صورت گرفته که از بیابانزایی جلوگیری شود اما طرف مقابل به خاطر هزینه های بالا پای کار نیامده است؛ با این حال مشکلات استان را به وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور انتقال داده ایم و به جد پیگیر موضوعات هستیم.

رییس ستاد مدیریت بحران استان در ادامه خواستار ارائه آموزش حفاظت شهروندان در شرایط گرد و غبار توسط دستگاه های مرتبط و صدا و سیما شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی استان ایلام با 2 ساعت تاخیر آغاز می شود

فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی استان ایلام با 2 ساعت تاخیر آغاز می شود