مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 21:572022-04-09سياسي

پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت 20 فروردین، روز هنر انقلاب اسلامی پیامی را صادر کرد.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت 20 فروردین، روز هنر انقلاب اسلامی پیامی را صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت 20 فروردین، روز هنر انقلاب اسلامی پیامی را صادر کرد.

متن پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم از آغازین روزهای انقلاب، هنرمندان متعهد، هم قدم و هم دوش مردم به میدان آمدند و روح تعهد را در کالبد هنر خویش دمیدند.

هم آنان که در هشت سال جنگ تحمیلی، هنر خویش را به سنگر آوردند و هم قسم با شاهدان شهید، حماسه های بزرگ این سرزمین را جاودانه کردند.

آنچه آنها را به میدان آورد نه تکلیف اداری که انگیزشی الهی و انقلابی بود که آنها را تا پای شهادت نیز همراهی کرد، به راستی کدام وظیفه و تکلیف می تواند چنین عاشقانه هنر را به صحنه بیاورد جز عشق به آرمان های بلند اسلامی و انقلابی که ریشه در ولایت و عاشورا دارد چندانکه سید شهیدان اهل قلم در جهاد هنری از سیم خاردار نفس عبور کرد و فارغ از هر تکلیف و وظیفه دنیایی و مادی و تنها با تکیه بر روحیه جهادی خویش در سنگر هنر ایستاد و اوج هنر خویش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی

پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی