مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 18:422022-04-09سياسي

برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در خوزستان تشریح شدند


دبیر ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان، مهم ترین برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی را در این استان تشریح کرد.

- ، محمد غدیرزاده ظهر امروز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: غبارروبی مزار هنرمندان را از عبدالرضا حیاتی و امیرمسعود بیگدلی شروع می کنیم و بعد هم بر قطعه هنرمندان بهشت شهدا حضور پیدا می کنیم؛ دیدار با پیشکسوتان هنر انقلاب، افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی در سینماها، افتتاح دفتر تعزیه بهبهان (انتخاب این شهر به عنوان پایلوت تعزیه خوزستان) و برگزاری شب شعر انقلاب به یاد زنده یاد حجت الاسلام سید محسن شفیعی از جمله برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان است.

وی با اشاره به برگزاری دو برنامه نهضت وارثین در مناطق محروم افزود: برای رونمایی از تولیدات مناطق محروم با هدف کشف استعداد و تولید آثار هنری توسط گروه های مردمی سرود و نمایش این دو برنامه برگزار می شوند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان تصریح کرد: رونمایی از پوستر و اکران فیلم مردی با لبان دوخته مستندی از زنده یاد عبدالرضا حیاتی به کارگردانی علی حیاتی نیز از دیگر برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان است؛ اختتامیه معرفی چهره های شاخص هنر انقلاب اسلامی را نیز داریم که یک نفر را برای جشنواره کشوری مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در خوزستان تشریح شدند

برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در خوزستان تشریح شدند