مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 17:272022-04-09فرهنگي

سیلی نقد همیشه خوب نیست! نمونه اش ویل اسمیت


ویل اسمیت هر اندازه هم که معروفیت داشته باشد دلیل نمی شود که از اشتباه او چشم پوشی کنند و یا باریش سفیدی و پادرمیانی بخواهند سریع قضیه را ختم به خیر کنند و .

- .

و یا هر رویداد دیگر مرتبط با آکادمی محروم می کند.

ویل اسمیت نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که تصمیم آکادمی را در خصوص محرومیت وی از حضور در اسکار می پذیرد و به آن احترام می گذارد.

آکادمی همچنین به دلیل نحوه مدیریت مراسم پس از این اتفاق و نیز اجازه دادن به اسمیت برای ماندن و دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد عذرخواهی کرده است.

آکادمی علوم و هنرهای سینما در بیانیه خود در همین خصوص می افزاید: ما در طول پخش تلویزیونی به اندازه کافی و به شیوه ای مناسب نتوانستیم شرایط سالن پس از این اتفاق را مدیریت کنیم و از این بابت متاسفیم.

در این بیانیه همچنین به نبود آمادگی و کوتاهی در مواجهه با یک اتفاق بی سابقه اشاره و تاکید شده است: فرصتی پیش روی ما بود تا برای میهانان، بینندگان و خانواده آکادمی در سراسر جهان سرمشق و الگو باشیم اما کوتاهی کردیم.

نکته جالب توجه این است که آکادمی تمام تقصیر را فقط به گردن ویل اسمیت نیانداخته و از اینکه خود آنها هم نتوانسته اند بعد از این اتفاق، عملکرد درخور آن داشته باشند عذرخواهی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی نقد همیشه خوب نیست! نمونه اش ویل اسمیت

سیلی نقد همیشه خوب نیست! نمونه اش ویل اسمیت