مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 16:472022-04-09سياسي

تشکیل قرارگاه تحقق شعار سال در خوزستان با محوریت پارک علم و فناوری


در نشست رییس پارک علم و فناوری خوزستان و نماینده ولی فقیه در استان، تشکیل قرارگاه تحقق شعار سال زیر نظر دفتر نماینده ولی فقیه با محوریت پارک علم و فناوری مورد موافقت قرار گرفت.

- ایسنا/خوزستان در نشست رییس پارک علم و فناوری خوزستان و نماینده ولی فقیه در استان، تشکیل قرارگاه تحقق شعار سال زیر نظر دفتر نماینده ولی فقیه با محوریت پارک علم و فناوری مورد موافقت قرار گرفت.

دکتر محمد راضی جلالی رییس پارک علم و فناوری خوزستان در این نشست که امروز (20 فروردین ماه) در دفتر حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با محوریت شعار سال برگزار شد، به ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد پارک علم و فناوری خوزستان پرداخت و اظهار کرد: تحقق شعار سال مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نیازمند هم افزایی و همکاری همه جانبه همه دستگاه ها و صنایع است و برای اینکه تحقق این شعار، عملی و برای مردم ملموس باشد باید به سمت هم افزایی و همکاری همه دست اندرکاران حرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مقرر شده است قرارگاهی در خصوص تحقق شعار سال با محوریت پارک علم و فناوری خوزستان شکل بگیرد که این قرارگاه متشکل از کارگروه های تخصصی مختلف شامل کارگروه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی، کارگروه تخصصی کشاورزی، دامپروری و شیلات، کارگروه تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه تحقق شعار سال در خوزستان با محوریت پارک علم و فناوری

تشکیل قرارگاه تحقق شعار سال در خوزستان با محوریت پارک علم و فناوری