مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-09پزشكي

فریب سلول سرطانی با روشی جدید


نتایج تحقیقات پیش بالینی نشان می دهد که ترکیب آهن مانند برای درمان بیماران مبتلا به گلیوبلاستوما، یک سرطان تهاجمی مغز، نویدبخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورکالرت، درمان جدیدی که در مرکز سرطان کالج پزشکی ویسکانسین آمریکا مورد مطالعه قرار گرفت، منجر به آزمایش بالینی برای درمان گلیوبلاستوما، شکل نادر و تهاجمی سرطان مغز و در عین حال شایع ترین تومور اولیه مغز در بزرگسالان شد.

باوجود دهه ها تحقیق در سطح جهانی، تنها دستاوردهای تدریجی برای بهبود یا افزایش کیفیت زندگی بیماران مبتلا به گلیوبلاستوما حاصل شده است.

گزینه های درمانی محدود است و به طور معمول شامل ترکیبی از جراحی، پرتودرمانی و شیمی درمانی است.

اکنون، یک تحقیق بالینی جدید که در بیمارستان فراترت و کالج پزشکی ویسکانسین آغاز شده است، یک درمان جایگزین را که به صورت خوراکی تجویز می شود، ارزیابی می کند.

این درمان نتیجه سال ها تحقیق دکتر کریستوفر چیتامبار در آزمایشگاه روی فرآیندهای وابسته به آهن در بیولوژی سرطان و مکانیسم هایی که ترکیبات گالیوم، متابولیسم آهن را هدف قرار می دهند و رشد سلول های بدخیم را مسدود می کنند، تکامل یافته است.

در تحقیقات پیش بالینی، دکتر چیتامبار و دکتر کاتلین اشمایندا کشف کردند که گالیوم مالتولات (GaM) هنگام تجویز داخل وریدی، به طور قابل توجهی رشد گلیوبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب سلول سرطانی با روشی جدید

فریب سلول سرطانی با روشی جدید