مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-09دانش

بازگشت دانشجویان به دانشگاه علم و صنعت/امکان حذف درس ایجاد شد


معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: برای دانشجویانی که احتمالا در این بازه زمانی، امکان شرکت در کلاس ها را ندارند، شرایط متفاوتی در نظر گرفته شده تا بتوانند یک درس را حذف کنند.

- معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: برای دانشجویانی که احتمالا در این بازه زمانی، امکان شرکت در کلاس ها را ندارند، شرایط متفاوتی در نظر گرفته شده تا بتوانند یک درس را حذف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا دلیری ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران از نیمسال گذشته، برنامه ریزی برگزاری محدود کلاس ها به صورت پایلوت را انجام داده بود و بر این مبنا، از ابتدای ترم جاری و قبل از تعطیلات نوروزی، حدود 30 گروه درسی را به شکل حضوری داشته ایم و آمادگی تقریبا نسبی برای برگزاری حضوری کل کلاس ها وجود داشت که البته محدودیت های دانشجویی بیش از این هم اجازه نمی داد کلاس ها را کامل حضوری برگزار کنیم.

وی ادامه داد: پس از مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، تصمیم بر این شد که این مصوبه به طور کامل اجرا شود و دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی – بجز موارد محدود مربوط به بیماری هایی که در همین بازه اتفاق می افتد- بتوانند در کلاس های حضوری شرکت کنند.

در این راستا با توجه به اینکه تعداد زیادی از دانشجویان ما خوابگاهی هستند، دانشجویان از 14 فروردین ماه با برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت دانشجویان به دانشگاه علم و صنعت/امکان حذف درس ایجاد شد

بازگشت دانشجویان به دانشگاه علم و صنعت/امکان حذف درس ایجاد شد