مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-09حوادث

نجات جان یک کوهنورد توسط بالگرد اورژانس فارس


با انجام یک سورتی پرواز توسط بالگرد اورژانس فارس، جان یک کوهنورد مصدوم گرفتار در ارتفاعات شهرستان کازرون، - ، دکتر محمد جواد مرادیان، گفت: روز گذشته، نوزدهم فروردین، ساعت 20 و 11 دقیقه، طی تماس با مرکز پیام اورژانس 115 شهرستان کازرون، گزارشی مبنی بر سقوط یک کوهنورد در ارتفاعات روستای کمارج، اعلام شد.

او ادامه داد: به دنبال این گزارش، تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر شهرستان کازرون، عملیات جست و جو را آغاز کردند و در نهایت، ساعات ابتدایی صبح امروز بیستم فروردین، درخواست بالگرد از سوی تیم یاد شده به اورژانس فارس اعلام شد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به صعب العبور بودن مسیر انتقال زمینی مصدوم، گفت: با توجه به مصدومیت کوهنورد از ناحیه قفسه سینه و کمر و دشواری انتقال مصدوم از مسیرهای زمینی، بالگرد اورژانس شیراز برای امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

دکتر مرادیان با یادآوری اینکه مصدوم پس از انتقال با بالگرد به شیراز، برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان شهید رجایی ارجاع شد، گفت: این دوازدهمین پرواز بالگرد اورژانس فارس در سال 1401 برای امدادرسانی به مصدومان حوادث مختلف، بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان یک کوهنورد توسط بالگرد اورژانس فارس

نجات جان یک کوهنورد توسط بالگرد اورژانس فارس