مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-09اقتصادي

پرداخت 54 میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان سمنانی


مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان سمنان گفت: 54 میلیارد و 133 تومان تسهیلات قرض الحسنه در قالب 6 هزار و 917 فقره تسهیلات قرض الحسنه در سال 1400 به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.

- حمیدرضا مداح، مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان سمنان گفت: این تسهیلات در قالب کارگشایی، ودیعه مسکن، اشتغال، درمان، مسکن و فرهنگی از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک های عامل به نیازمندان پرداخت شده است.

وی،با بیان اینکه توسعه مشارکت خیران و جذب نیکوکاران در افزایش پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت نقش بسزایی ایفاء می کند،تصریح کرد: خیران و نیکوکاران استان در سال گذشته ، 998 میلیون تومان با هدف افزایش پرداخت تسهیلات به نیازمندان در صندوق امداد ولایت استان سمنان سپرده گذاری کردند.

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان سمنان با بیان اینکه برخی از خدمات این صندوق قابلیت اتصال به شبکه شتاب را دارد و خدماتی مانند اینترنت بانک، موبایل بانک و دریافت پیامک، واگذاری دستگاه POS ثابت و سیار با قابلیت تراکنش های برخط ارایه می شود، خاطرنشان کرد: مدیریت وجوه کلیه دستگاه های خودپرداز و سامانه های فروش و پرداخت وام از محل سپرده ای خیرین و نیکوکاران به نیازمندان دیگر خدمات این صندوق قرض الحسنه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 54 میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان سمنانی

پرداخت 54 میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان سمنانی