مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-09ورزشي

همراه اول حامی رسمی والیبال ایران تا المپیک 2024 پاریس


همراه اول حامی رسمی والیبال ایران تا پایان بازی های المپیک 2024 پاریس معرفی شد.

- به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح امروز شنبه 20 فروردین 1401، مراسم رونمایی از حامی تیم های ملی والیبال ایران تا پایان المپیک 2024 پاریس در فدراسیون والیبال برگزار و همراه اول به عنوان حامی این فدراسیون معرفی شد.

در این مراسم با حضور حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران و محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال، قرارداد اسپانسری رسمی تا پایان المپیک پاریس امضا و به صورت نمادین لباس تیم ملی والیبال ایران از سوی رییس این فدراسیون به قائم مقام مدیرعامل همراه اول اهدا شد.

رییس فدراسیون والیبال و قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران در این مراسم با امضای قراردادی، همراه اول را تا پایان مسابقات المپیک 2024 پاریس به عنوان حامی انحصاری والیبال ایران معرفی کردند.

همه برای عزت و سربلندی ایران تلاش می کنیم حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول این قرارداد همکاری را در شرایطی که برند همراه اول در کشور شناخته شده است، در راستای ارائه سرویس های دیجیتال طراحی و پیاده سازی شده توسط این اپراتور دانست و ابراز کرد: امیدواریم در این تعامل چند ساله، نقش موثری چه از منظر اتصال نزدیک تر و آنلاین هواداران و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه اول حامی رسمی والیبال ایران تا المپیک 2024 پاریس

همراه اول حامی رسمی والیبال ایران تا المپیک 2024 پاریس