مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-09سياسي

رییسی: دارو نباید گران شود و این موضوع با حرف شدنی نیست


رییس جمهور با تاکید بر نظارت و کنترل قیمت دارو، گفت: دارو نباید گران شود اما این موضوع با حرف شدنی نیست و نیازمند نظارت و برخورد جدی با تخلفات احتمالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با گرامیداشت روز جهانی بهداشت از زحمات و مجاهدت های کادر بهداشت و درمان کشور در دوران همه گیری کرونا قدردانی کرد و اقدامات انجام شده را موجب آرامش و ضامن سلامت مردم دانست.

رییس جمهور سلامت عمومی را اولویت اصلی دولت مردمی از ابتدای استقرار خواند و ضمن ابراز خرسندی از تاثیر واکسیناسیون عمومی کرونا در کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر، از جامعه بهداشت و درمان، پزشکان، رسانه ها و سایر تریبون داران کشور خواست مردم به تزریق دُز سوم واکسن ترغیب کنند.

رییسی تاکید کرد: سیاست دولت اقناع افکار عمومی است و بر این باور هستیم که اگر اهمیت موضوع برای مردم بخوبی تبیین شود و قانع شوند حتما با توصیه های مسئولین بهداشت و درمان کشور همراهی خواهند کرد.

رییس جمهور در ادامه با تاکید بر ضرورت استمرار آموزش حضوری در مراکز آموزشی کشور، گفت: تعطیلی مدارس و دانشگاه ها خسارت های غیرقابل جبرانی دارد که افت تحصیلی از مهمترین آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دارو نباید گران شود و این موضوع با حرف شدنی نیست

رییسی: دارو نباید گران شود و این موضوع با حرف شدنی نیست