مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-09حوادث

انهدام باند جعل مدارک در بویین زهرا


سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بویین زهرا از دستگیری و انهدام باند سه نفره جعل اسناد، مدارک هویتی و تحصیلی در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ وجیه الله عبدی اظهار کرد: برابر کسب خبری مبنی بر فعالیت یکی از واحدهای صنفی شهرستان بویین زهرا در زمینه جعل اسناد و مدارک هویتی، تحصیلی و غیره، بررسی صحت و سقم موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی افزود: مأموران با بررسی اطلاعاتی و میدانی، ضمن شناسایی دقیق اعضای باند و کسب اطمینان از فعالیت آن ها در این خصوص، با اخذ دستور قضایی به محل اعزام شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: پس از حضور مأموران و در بازرسی از محل، تعداد قابل توجهی اسناد و مدارک هویتی جعلی کشف و سه نفر در این خصوص دستگیر شدند.

عبدی در پایان با اشاره متهمان در تحقیقات پلیسی به 6 فقره جعل مدارک و اسناد هویتی اعتراف کرده و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: اعضای باند دستگیر شده در رده سنی جوانان قرار داشته و به تازگی شروع به فعالیت در این خصوص کرده بودند.

این مورد و مواردی از این دست، بیانگر اهمیت هرچه بیشتر نظارت خانواده ها بر اقدامات فرزندان به ویژه جوانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند جعل مدارک در بویین زهرا

انهدام باند جعل مدارک در بویین زهرا