مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-09سياسي

پویش ماه مهربانی ویژه دختران نوجوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، کاظم داودی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود: - معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان پویش ماه مهربانی ویژه دختران نوجوان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، کاظم داودی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود: این پویش که ویژه دختران 10 تا 15 سال تدارک دیده شده است، در طول ایام ماه رمضان با رویکرد افزایش همدلی و محبت در بین دختران وخانواده هایشان، ایجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان به عنوان عاملی برای ایجاد شادی و نشاط معنوی در خانواده و اجرا می شود.

وی با اعلام عناوین پویش ماه مهربانی گفت: این پویش با عنوان روایت ماه مهربانی پیرامون روایت تجربه هایی از آیین های مذهبی، روزه داری و مهربانی خود به دیگران، ویژه برنامه ماه مهربانی در محله ما و آیات بهاری درقالب تلاوتی ازآیات قرآن با محوریت بهاراجرا می شود.

وی افزود: دختران روزه اولی برای شرکت در این پویش می توانند عکس و یک فیلم 3 دقیقه ای و یادداشت های کوتاه یک را از طریق بستر های ارتباطی سرای محلات به اداره بانوان منطقه ارسال کرده و از جوایز این پویش بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ماه مهربانی ویژه دختران نوجوان

پویش ماه مهربانی ویژه دختران نوجوان