مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-09سياسي

شهید آوینی از پیشگامان جهاد تبیین است


رییس حوزه هنری فارس، شهید آوینی را پیشگامان جهاد تبیین ذکر و عنوان کرد: شهید مرتضی آوینی در سرچشمه هنر و مکتب انقلابی قرار دارد و انسان و هنرمند طراز انقلاب اسلامی است.

- وحید نمازی شنبه 20 فروردین در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس ضمن تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی، بیان کرد: شهید سید مرتضی آوینی نمونه ای از تمام انسان های انقلابی است که در مواجهه با عطر الهی و معنویت انقلاب اسلامی و مبانی معرفتی حضرت امام رحمت الله قرار گرفته و دچار تحولی انفسی می شود و به تعبیر خود ایشان هر آن چیزی را که از قبل داشته نابود و پس از آن تمام زندگی خودش را برای انقلاب می گذرد و دیگر حدیث نفس نمی گوید.

او افزود: شهید آوینی کسی است که هم اهل اندیشه، تفکر، تعقل، نظر و اهل قلم است، او سید شهیدان اهل قلم است که این لقب را هم البته مقام معظم رهبری به ایشان داده اند و هم اهل عمل و اقدام.

رییس حوزه هنری فارس خاطرنشان کرد: اگر در باب مواجهه دین و انقلاب اسلامی با مدرنیته و تمدن غرب نظریه و نقدی را مطرح می کند در حوزه تخصص خودش یعنی هنر این مسئله را به صورت عملیاتی انجام می دهد و در مواجهه اسلام با تمدن غرب هیچ گاه به سمت انزوا و گوشه گیری نرفته، تسلیم و وانداده، به سمت مدرنیته کردن اسلام نرفته، بلکه با نگاهی تمدنی و با تسلط کامل، با خرق حجاب تکنیک و با در اختیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید آوینی از پیشگامان جهاد تبیین است

شهید آوینی از پیشگامان جهاد تبیین است