مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-09اقتصادي

تخریب 2 تفرجگاه غیرمجاز بین راهی در سوادکوه


در پی دستور دادستان و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان سوادکوه 2 تفرجگاه غیرمجاز بین راهی در اراضی زراعی این شهرستان به مساحت 6 هزار مترمربع خلع ید و اعاده به وضع سابق شد.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، به منظور اجرای قانون حفظ کاربری و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی، اداره جهاد کشاورزی نسبت به اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها اقدام به قلع و قمع 2 مورد تغییر کاربری تفرجگاه غیرمجاز بین راهی در اراضی زراعی سوادکوه و بازگشت به وضعیت سابق و آزادسازی 6 هزار مترمربع از زمین های زراعی کرد.

با پیگیری های دادستانی سوادکوه و بنابر گزارش این دادستانی حدود 700 متر مربع تغییر کاربری غیرمجاز شامل 2 واحد بنای مسکونی و یک مورد رستوران غذاخوری و 5 اتاقک چوبی و همچنین 6 مورد آلاچیق بتون و آهنی نیز در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی تخریب گردید.

روابط عمومی دادگستری مازندران اعلام کرد: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی، جرم محسوب می شود و شهروندان باید قبل از انجام هر گونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوار و فنس کشی، احداث بنا و بطور کلی هرگونه تغییر کاربری به ادارات ذیربط مراجعه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 2 تفرجگاه غیرمجاز بین راهی در سوادکوه

تخریب 2 تفرجگاه غیرمجاز بین راهی در سوادکوه