مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-09سياسي

ثبت 8 وقف در همدان/ طرح ضیافت الهی در 22 بقعه


معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از ثبت هشت وقف به ارزش 7 میلیارد تومان طی سال گذشته در همدان خبر داد.

- حجت الاسلام علی حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از ثبت هشت وقف طی سال گذشته در همدان خبر داد و اظهار کرد: ارزش ریالی این موقوفات تقریبا بالای 7 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به وقف چهل متر زمین برای الحاق به مسجد و یک باب منزل مسکونی برای خیرات و کمک به نیازمندان گفت: صد متر زمین برای الحاق به امامزاده روستا، سهم الارث زمین زراعی برای صرف هزینه های جاری مسجد، یک قطعه زمین 2 هزار و 159 متری برای الحاق به زمین امامزاده، یک قطعه زمین کشاورزی به مساحت 4 هزار و 504 متر برای کمک به زوار امام حسین(ع) و یک قطعه زمین برای هزینه های مسجد نیز سال گذشته وقف شد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان در ادامه از برنامه های ماه رمضان این سازمان سخن گفت و افزود: طرح ضیافت الهی در 22 بقعه استان برگزار می شود که 30 نفر از مبلغان بومی و اعزامی در این طرح فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه طرح ضیافت الهی ماه رمضان هر سال در قالب جزءخوانی قرآن کریم، اعزام مبلغان، برپایی خیمه های معرفت و پاسخگویی به سوالات شرعی و مشاوره های خانواده در بقاع متبرکه برگزار می شود عنوان کرد: بکارگیری مبلغان در بقاع متبرکه و مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 8 وقف در همدان/ طرح ضیافت الهی در 22 بقعه

ثبت 8 وقف در همدان/ طرح ضیافت الهی در 22 بقعه