مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-09اجتماعي

چگونه یک فرد منبع سؤالات آزمون تیزهوشان شده است؟/ رانت در سمپاد!


عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت با بیان اینکه سازمان سمپاد مصوبه ای را اجرا می کند که اعلام می دارد داوطلبانی که در آزمون ششم به هفتم پذیرش شدند، - *چطور برای یک شخصی که در تیزهوشان درس می خواند، معدل 16 را شرط می گذاریم؟ امرایی با بیان اینکه سازمان سمپاد مصوبه ای را اجرا می کند که اعلام می دارد داوطلبانی که در آزمون ششم به هفتم پذیرش شدند، می توانند بدون آزمون از نهم به دهم وارد مدارس استعدادهای درخشان شوند، اظهار کرد: این موضوع رانت است.

تنها شرطی که برای دانش آموز تیزهوش در حال تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان گذاشتند، داشتن حداقل معدل 16 است.

وی ادامه داد: برای دانش آموزانی که در مدارس عادی تحصیل می کند برای ورود به پایه دهم مدارس سمپاد، دو شرط گذاشتند که یکی شرکت در آزمون ورودی استعدادهای درخشان و دیگری، داشتن معدل حداقل 19 است.

چطور برای یک شخصی که در تیزهوشان درس می خواند، معدل 16 را شرط می گذاریم اما برای شخصی که در مدارس عادی درس می خواند شرط معدل 19 می گذاریم؟ چرا باید این مصوبه باشد؟ برای ابطال این مصوبه شکایاتی در دیوان ثبت شده که منتظر رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری هستیم.

*چرا باید صندلی دانش آموز سمپاد از قبل مشخص باشد امرایی اضافه کرد: در سال 96ـ95، تعداد دانش آموزان پایه نهم در مدارس استعدادهای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه یک فرد منبع سؤالات آزمون تیزهوشان شده است؟/ رانت در سمپاد!

چگونه یک فرد منبع سؤالات آزمون تیزهوشان شده است؟/ رانت در سمپاد!