مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-09سياسي

از اخبار صدا و سیما لذت ببریم!


«ارتش روسیه 100 نفر از شهروندان عادی را که ملی گرایان افراطی اوکراینی از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کردند، آزاد کرد»- خبری درباره جنگ اوکراین - ارتش روسیه 100 نفر از شهروندان عادی را که ملی گرایان افراطی اوکراینی از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کردند، آزاد کرد - خبری درباره جنگ اوکراین عصر ایران؛ مهرداد خدیر - جمعه 19 فروردین 1401 خورشیدی حسب عادت یکی دو بخش خبری تلویزیون ایران را هم نگاه کردم تا به سبب مراجعه مکرر به کانال های تلگرامی و تارنماهای خبری عادت خبر شنیدن از صدا وسیما را ترک نکنیم و یاد مرحوم پدربزرگ هم تازه شود که موعد خبر شبانگاهی که می شد نیم رخ نزدیک تلویزیون می نشست و چشم نمی دوخت بلکه گوش خود را با صدای خبرخوان یا گوینده که غالبا هم یا مرحوم افشار بود یا آقای حیاتی تنظیم می کرد.

باری، در یک بخش خبری و درباره جنگ اوکراین دو خبر این گونه بود: ارتش روسیه 100 نفر از شهروندان عادی را که ملی گرایان افراطی اوکراینی از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کردند، آزاد کرد .

خبر دوم هم این که موشک هایی که موجب کشتن شهروندان شده از نوعی است که روسیه ندارد و فقط اوکراین دارد .

کم مانده بود گوینده بگوید خدا را شکر که روسیه هست وگرنه خیلی برای دنیا بد می شد! یا چه خوب که آقای پوتین هوای شهروندان عادی اوکراین را دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اخبار صدا و سیما لذت ببریم!

از اخبار صدا و سیما لذت ببریم!