مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-09سياسي

حادثه حرم، مردم را در دفاع از آرمان های انقلاب مصمم تر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان شب گذشته در مراسم ترحیم و بزرگداشت شهیدان حجج اسلام اصلانی و دارایی در ایوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی اظهار کرد: وقوع حادثه تروریستی حرم رضوی نشانه ضعف و درماندگی دشمنان اسلام است و با وقوع این حادثه روحیه شهادت طلبی در جامعه احیا شد.

وی افزود: دشمنان فکر می کردند که با این اقدامات ددمنشانه می توانند مردم انقلابی را دلسرد کنند غافل از اینکه مردم شریف ایران تحت تاثیر فرهنگ علوی و فاطمی شهادت را مایه کرامت و بزرگ ترین افتخار خود می دانند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی حرم در عین تلخ بودن یک پیام مهم دارد و آن این است که دشمنان هنوز به درستی اسلام را نشناخته اند وگرنه می دانستند این اقدامات مردم مسلمان را در ادامه راه دفاع از آرمان های انقلاب مصمم تر می کند.

وی تاکید کرد: با مرور زندگی شهیدان اصلانی و دارایی در می یابیم که این دو شهید بزرگوار همواره در زمینه تحقق فرمان رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین فعالیت می کردند و در این راه از نثار جان خود نیز ابایی نداشتند.

این شهدای والامقام جز خدمت به مردم آن هم در محروم ترین مناطق کاری نکردند و شهادت در راه خدا بهترین پاداش برای آنها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه حرم، مردم را در دفاع از آرمان های انقلاب مصمم تر می کند

حادثه حرم، مردم را در دفاع از آرمان های انقلاب مصمم تر می کند