مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-09سياسي

اجرای تئاتر مردمان مرد در دانشگاه زابل


رییس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی، با اجرای تئاتر مردمان مرد در دانشگاه زابل آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زابل، مصطفی سیاسر اظهار کرد: برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی هم زمان با سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی و با رونمایی و اجرای تئاتر مردمان مرد در دانشگاه زابل آغاز شد.

رییس حوزه هنری سیستان و بلوچستان افزود: این تئاتر به همت واحد نمایش حوزه هنری سیستان و بلوچستان تولید شده و در هفته هنر به مدت 5 شب در زابل بر روی صحنه می رود.

وی ادامه داد: این نمایش روایتی تاریخی و هنری از قیام مردم سیستان به خونخواهی امام حسین علیه السلام، نمایشی از ولایت مداری و محبت آنها به اهل بیت علیهم السلام و استقامت در فراز و نشیب تاریخ در مواجهه با ظالمین زمان است.

سیاسر بیان کرد: در اولین شب اجرای این نمایش شاهد استقبال خوب مردم زابل بودیم و امیدواریم در شب های آینده نیز مورد استقبال واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: این تولید در حوزه هنری یک پیام جدی برای جامعه تئاتر دارد، اینکه تئاتر در سیستان و بلوچستان، باید متعهد به داشته های تاریخی این مردم و در راستای هویت بخشی به آنها حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تئاتر مردمان مرد در دانشگاه زابل

اجرای تئاتر مردمان مرد در دانشگاه زابل