مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-09حوادث

پلمپ 2 معدن شن و ماسه در مرزن آباد


به دستور دادگاه مرزن آباد و به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی، بروز حادثه، عدم تمدید مجوز و رانشی شدن زمین، 2 معدن شن و ماسه در منطقه للجار و نجلار مرزن آباد پلمپ و تعطیل شد.

- ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان چالوس گفت: به دستور دادگاه مرزن آباد و به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی، بروز حادثه، عدم تمدید مجوز و رانشی شدن زمین، 2 معدن شن و ماسه در منطقه للجار و نجلار مرزن آباد پلمپ و تعطیل شد.

علی قاسمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به توقف فعالیت یک واحد معدنی شن و ماسه طی چند روز گذشته در للجار مرزن آباد اظهار کرد: حدود 5 ماه قبل رانشی در حوالی معدن شن و ماسه واقع در للجار مرزن آباد اتفاق افتاد و موجب تخریب حدود یک هکتار از اراضی منابع طبیعی شد.

وی به بازدیدی که با حضور دستگاه های مرتبط از محل معدن و ریزش انجام شد اشاره کرد و گفت: در این بازدید مشخص شد که این معدن در نقطه دیگری که احتمال ریزش وجود دارد مشغول فعالیت است که با دستور قضایی پلمپ شد.

فرماندار چالوس افزود: معدن للجار به لحاظ زمین شناسی حالت لغزشی دارد و از سوی دیگر در این منطقه طرح جنگل اجرا شده است که رانش و ریزش موجب تخریب این طرح نیز شده است بنابراین پلمپ آن باید صورت می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 2 معدن شن و ماسه در مرزن آباد

پلمپ 2 معدن شن و ماسه در مرزن آباد