مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 18:022022-04-08سياسي

استاندار خراسان جنوبی: اختلاف مذاهب توطئه جدید دشمن/دولت سیزدهم ریل جداگانه دارد


اکنون دشمن به دنبال اختلاف بین مذاهب است و ما باید هوشیار باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرایان، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز در جمع مردم شهر سرایان، اظهار داشت: امروز سفر ما به شهرستان سرایان سرزده بود.

وی با اشاره به چند ماهی که در مقام استاندار خراسان جنوبی قرار گرفته است، تصریح کرد: در این مدت سفرهای استاندار و مدیران به صورت کارشناسی و برنامه ریزی شده انجام می شود و یک روز کامل وقت گذاشته می شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون به پنج شهرستان استان سفر رسمی داشته ایم، یادآور شد: از قبل مشکلات شهرستان بررسی می شود و بحث های فنی و اعتباری روی آن صورت می گیرد.

قناعت با بیان اینکه این سفر رسمی نیست، ادامه داد: امروز سرزده می خواستیم خدمت نمازگزاران شهرستان سرایان برسیم و در مسیر از پروژه ها بازدید داشتیم.

وی ماه رمضان را ماه سلامت، امنیت و پیوند با ولایت دانست و افزود: امید است خداوند همه ما را در این ماه که ماه عمل صالح است، میهمان خود کند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ما سال های مختلفی داریم که از جمله آن ها شمسی، قمری، میلادی و خمسی است، اضافه کرد: سال شمسی با بهار آغاز می شود، سال قمری با محرم آغاز می شود و سال میلادی در زمستان آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان جنوبی: اختلاف مذاهب توطئه جدید دشمن/دولت سیزدهم ریل جداگانه دارد

استاندار خراسان جنوبی: اختلاف مذاهب توطئه جدید دشمن/دولت سیزدهم ریل جداگانه دارد