مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 17:122022-04-08سياسي

همه کارهای فرهنگی کشور با محوریت قرآن باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، حجت الاسلام محمد زرینه امام جمعه صباشهر، در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در مصلی برگزار شد، ضمن دعوت از خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: ماه رمضان ویژگی ها و امتیازاتی دارد که ماه های دیگر ندارند و ماهی است که قرآن کریم در این ماه نازل شده، شب قدر در آن قرار دارد و ماهی است که بهار طاعت، عبادت و بندگی و سرشار از فضیلت می باشد.

وی گفت: در این ماه باید امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه کارها قرار بدهیم و اگر توان گرفتن روزه را نداریم، نباید تظاهر به روزه خواری کنیم و دستگاه های مسئول باید نظارت داشته باشند تا حرمت این ماه عزیز شکسته نشود.

خطیب جمعه صباشهر افزود: از دیگر شکرانه های ماه مبارک رمضان این است که در این ماه بزرگ، مثل نیازمندان و بینوایان باشیم و به محرومان، یتیمان و فقرا کمک کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه مشهد، شهیدان اصلانی و دارایی گفت: این بار دست توطئه گران توسط یک مزدور دیگری رو شد و دو نفر از روحانیون جهادی و انقلابی کشور در مقدس ترین خاک ایران اسلامی در آستان قدس رضوی به شهادت رسیدند و روحانی دیگری مجروح شده و این نکته قابل تامل است که استکبار جهانی بیکار ننشسته و در حال راه اندازی توطئه و نقشه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه کارهای فرهنگی کشور با محوریت قرآن باشد

همه کارهای فرهنگی کشور با محوریت قرآن باشد