مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 17:022022-04-08سياسي

وحدت شیعه و اهل سنت با هیچ اقدامی از بین نمی رود


30 سال پیش نیز حادثه ای مشابه در حرم رضوی رخ داد که منجر به انفجار حرم شد، اما اینها کور خواندند که بخواهند با کارشان وحدت شیعه و اهل سنت را به هم بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه های امروز نمازجمعه اظهار داشت: روز گذشته سالگرد ارتحال عالم ربانی مرحوم آیت اله سید نور محمد بحری بود بزرگمردی که از بزرگان نجف و از شاگردان طراز اول ایت الله خویی بود و به واسطه اینکه ایرانی بود مورد غضب صدام واقع و مجبور به خروج از عراق شد.

وی با اشاره به اینکه دست تقدیر او را به جهرم کشاند و او 33 سال شاگردانی را در حوزه علمیه جهرم تربیت کرد، افزود: آیت الله بحری یار امام جمعه راحل آیت الله آیت اللهی بود، از خداوند می خواهیم او را به اولیایش و اجداد طاهرینش محشور بفرماید.

حجت الاسلام مدبر در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه امروز جهرم عنوان کرد: یکی از مطالبات دیرین جهرمی ها که از تریبون نمازجمعه از زمان آیت اله دژکام مطرح بود که لازم است مسؤلان شهر، اصحاب رسانه و مردم نیز آن را مطالبه کنند این است که در جهرم وضع سپرده های بانکی خوب است و طبق آمار در ماه های آخر سال گذشته مانده سپرده در بانک های این شهر بیش از  5 تریلیون تومان بوده است اما سوال این است به چه میزان وام های قرض الحسنه و تسهیلات به شهروندان داده شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت شیعه و اهل سنت با هیچ اقدامی از بین نمی رود

وحدت شیعه و اهل سنت با هیچ اقدامی از بین نمی رود