مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-08ورزشي

صد جایزه یک میلیون تومانی در انتظار برگزیدگان جشنواره قرآنی صد


غلامرضا احمدی مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن، دبیر جشنواره صد و کارشناس مجری برنامه از اهدا صد جایزه یک میلیون تومانی به برگزیدگان جشنواره قرآنی صد به قید قرعه در پایان ماه رمضان خبر داد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ جشنواره قرآنی صد که با تلاش شبکه رادیویی قرآن و باهدف عمومیت بخشیدن به طرح ساده خوانی قرآن کریم از فرخنده میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آغاز به کار نموده است؛ در ایام ماه مبارک رمضان نیز در بخشی از برنامه بر آستان جانان که ویژه برنامه افطار رادیو قرآن است، همه روزه حوالی ساعت 16 به روی آنتن می رود.

این برنامه در بخش بزرگسالان با اجرای مرتضی جوادی و استاد غلامرضا احمدی و کارشناسی استاد بهروز یاری گل با بخش های مختلفِ ارزیابی آثار ارسالی توسط کارشناس برنامه، گزارش میدانی و گفتگو با مخاطبان، گفتگو با اساتید وقاریان قرآن، گفتگو با شخصیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین حضور چهره های شناخته شده هنری، فرهنگی و ورزشی در برنامه ها در خدمت مخاطبان می باشد.

جشنواره صد روز پنجشنبه هجدهم فروردین ماه مصادف با پنجمین روز از ماه مبارک رمضان نیز میزبان مخاطبان تلفنی از سرتاسر میهن اسلامی و مخاطبان حاضر در میدان آیینی امام حسین (ع) بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صد جایزه یک میلیون تومانی در انتظار برگزیدگان جشنواره قرآنی صد

صد جایزه یک میلیون تومانی در انتظار برگزیدگان جشنواره قرآنی صد