مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-08سياسي

خطوط قرمز چهارگانه ایران در مذاکرات هسته ای رعایت شود


در جریان مذاکرات از چهار موضوع تضمین، راستایی آزمایی پا به پای هم، خاتمه دادن به دعوای به دنبال صلاح هسته ای بودن ایران و سپاه پاسداران کوتاه نمی آییم و اگر مسئولین کوتاهی کنند مردم نمی پذیرند.

- ایسنا/قم خطیب نماز جمعه قم گفت: در جریان مذاکرات از چهار موضوع تضمین، راستایی آزمایی پا به پای هم، خاتمه دادن به دعوای به دنبال صلاح هسته ای بودن ایران و سپاه پاسداران کوتاه نمی آییم و اگر مسئولین کوتاهی کنند مردم نمی پذیرند.

آیت الله حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه 19 فروردین 1401 که در مصلی قدس قم برگزار شد، عنوان کرد: شهر ما باید در تراز شهر اسلامی باشد و اگر کسی روزه نمی گیرد تظاهر به روزه خواری نکند، مسئولین مربوطه تمهیدات لازم را بیندیشد که جلوی این امر گرفته شود و حریم ماه رمضان حفظ شود.

وی ادامه داد: روزه گرفتن به قبل از انقلاب و عصر پیامبر (ص) برمی گردد و اگر افراد با شخصی مشکل دارند چرا باخدا لجاجت می کنند، مسائل را به هم آمیخته نکنید.

دشمن می خواهند علاوه بر تحریم های اقتصادی یک بی تفاوتی از نظر فرهنگ دینی در جامعه ایجاد کنند.

وی با اشاره به رحلت حضرت خدیجه (س) اظهار کرد: پیامبر به این بانو احترام زیادی می گذاشتند و در غم از دست دادن ایشان سوگوار شدند و در روایات به عقل و درایت ایشان اشاره شده است که کاروان بزرگ تجاری را عهده دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطوط قرمز چهارگانه ایران در مذاکرات هسته ای رعایت شود

خطوط قرمز چهارگانه ایران در مذاکرات هسته ای رعایت شود