مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-08فرهنگي

برگزاری 50 کارگاه و دوره آموزشی صنایع دستی در زنجان


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، از برگزاری 50 کارگاه و دوره آموزشی حضوری با هدف توانمندسازی در حوزه صنایع دستی در زنجان طی سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، الناز خدایی فرد گفت: پارسال 50 دوره و کارگاه آموزشی شامل 9 دوره برای شاغلان صنایع دستی و 40 دوره آموزشی عمومی حضوری برای هنرجویان و علاقه مندان و یک دوره برای زندانیان در استان برگزار شد.

وی افزود: 114 نفر در 9 دوره و کارگاه آموزشی شاغلان صنایع دستی شرکت کردند که شامل یک دوره ملیله کاری و یک دوره میناکاری در شهرستان زنجان، سه دوره البسه محلی، سه دوره جاجیم بافی و یک دوره پرده بافی در شهرستان طارم بود.

این مسئول ادامه داد: 426 نفر در دوره های آموزشی عمومی صنایع دستی شرکت کردند که شامل دو دوره ملیله سازی، 10 دوره گلیم بافی، 3 دوره چاروق دوزی، 2 دوره قلم زنی، 2 دوره البسه محلی، 2 دوره چاقوسازی، 3 دوره منبت چوب، 2 دوره تذهیب، 2 دوره بافتنی سنتی، یک دوره نقاشی روی صدف، 2 دوره پته دوزی، یک دوره سرمه دوزی و 5 دوره مصنوعات چرمی و 3 دوره زیورآلات سنتی در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، ایجرود و سلطانیه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 50 کارگاه و دوره آموزشی صنایع دستی در زنجان

برگزاری 50 کارگاه و دوره آموزشی صنایع دستی در زنجان