مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-08بين الملل

پنجمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه


سفرای کشورهای عضو اتحادیه اروپا «پنجمین بسته تحریم ها» علیه روسیه را تصویب کردند و از جمله این تحریم ها می توان به اعمال محدودیت ها علیه موسسات مالی، - سفرای کشورهای عضو اتحادیه اروپا پنجمین بسته تحریم ها علیه روسیه را تصویب کردند و از جمله این تحریم ها می توان به اعمال محدودیت ها علیه موسسات مالی، ممنوعیت واردات زغال سنگ از روسیه و ممنوعیت صادرات فناوری پیشرفته به روسیه اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزری تاس، سفیر فرانسه در اتحادیه اروپا در توییتر خود نوشت: این بسته معنادار تحریم ها علیه روسیه، حوزه جدیدی از تحریم ها را علیه این کشور گسترش می دهد.

وی افزود: این بسته شامل مسدود شدن دارایی چندین بانک روسی، تحریم تسلیحاتی روسیه، اعمال محدودیت ها علیه واردات زغال سنگ از روسیه و محدودیت صادرات فناوری پیشرفته به روسیه است.

حجم صادرات تحریم شده 10 میلیارد یورو برآورد شده است، در حالیکه محدودیت های واردات مواد خام و بسیار مهم بر روی محصولاتی به ارزش 5.

5 میلیارد یورو در مجموع تاثیر خواهد گذاشت.

علاوه بر موارد مزبور، کشتی های دارای پرچم روسیه اجازه ورود به بنادر اروپایی را نخواهند داشت، در حالی که شرکت های حمل و نقل روسیه و بلاروس از فعالیت تجاری در قلمرو اتحادیه اروپا منع خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه

پنجمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه