مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-08حوادث

دومین معد مرزن آباد پلمب شد/روایتی از آشوب در شهر اکسیژن


فرماندار چالوس در ادامه بررسی وضعیت نامناسب برداشت از کوه از پلمب دومین معدن در مرزن آباد خبر داد و گفت: ریخته شدن سنگ و خطرآفرینی برای خودروهای در حال عبور و نداشتن مجوز لازم از مهم ترین دلایل این پلمب بوده است.

- به خبرگزاری فارس چالوس، تا حالا از نزریک درد طبیعت را دیدی؟ دردهایی مثل ریختن زباله در جنگل را که حتما دیدید! ولی من دردهایی را سراغ دارم که مثل یک تومور ریشه می زنند، دردهایی که اگر هزار دست برای کمک بیایند جایش تا ابد درمان نمی شود! از دور دست نمایی از خاک به چشم می آمد، کمی جلوتر غول های آهنین، شاید هم سنگ ها پودر می شوند، زیر پاهای مان می لرزد چند ثانیه در آن مکان بمانیم سنگ همانند باران می بارد؛ چندین کیلومتر آن طرف تر و در فراز و فرود جاده، کوه ها به حال هم گریانند.

از هر جا و هر دیاری که باشی اسم شمال به گوشَت خورده یا حداقل یک باری در جنگل ها و کوه های آن خاطره داری؛ می خواهم در این روایت چند دقیقه قاضی باشید تا شاید کوه های شمال دیگر دچار دردهای ریشه ای نشوند.

چند دقیقه تصور کن دیگر کوهی نیست، این موهبتی که اسمش هم به جان مان سنجاق شده است؛ این درد، خیلی تلخ تر از آنچه فکرت، تاب تحملش را داشته باشد، توی رگ ها خزیده و مُسری وار در حال سرایت به زندگی مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین معد مرزن آباد پلمب شد/روایتی از آشوب در شهر اکسیژن

دومین معد مرزن آباد پلمب شد/روایتی از آشوب در شهر اکسیژن