مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 08:572022-04-08سياسي

شهید جهرمی به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج فرهنگیان کشور معرفی شد


شهید علی اکبر سلیمی جهرمی به عنوان شهید شاخص سال 1401 سازمان بسیج فرهنگیان کشور معرفی شد.

- ، سرهنگ دوم پاسدار سعید دائمی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران از معرفی شهید شاخص سال 1401 سازمان بسیج فرهنگیان کشور از جهرم، خبر داد.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم افزود: با پیگیری های کانون بسیج فرهنگیان، مدیریت آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس، شهید علی اکبر سلیمی جهرمی به عنوان شهید شاخص سال 1401 سازمان بسیج فرهنگیان کشور معرفی شد.

وی گفت: شهید علی اکبر سلیمی جهرمی متولد سال 1317 در شهرستان جهرم است که از سال 1336 به عنوان آموزگار در دبستان های جهرم استخدام و به مدت 23 سال در این مقطع در نقاط مختلف کشور، خدمت نمود.

دائمی بیان کرد: این شهید گرانقدر که دارای روحیه ای ضد طاغوتی بود در سالهای مبارزه علیه رژیم ستمشاهی بارها توسط ساواک دستگیر و حتی به شهرهایی مانند دزفول تبعید شد.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم بیان کرد: وی از موئسسان انجمن اسلامی معلمان بود و در تشریف فرمایی امام خمینی (ره) به ایران نیز نقشی فعال داشت.

شهید سلیمی جهرمی در مسئولیت های مختلفی همچون رییس آموزش و پرورش استان تهران، معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، در کابینه دولت شهید رجایی خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید جهرمی به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج فرهنگیان کشور معرفی شد

شهید جهرمی به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج فرهنگیان کشور معرفی شد