مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 08:172022-04-08اجتماعي

هوای زنجان در شرایط ناسالم قرار گرفت


کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: هوای زنجان به علت ورود گرد و غبار در شرایط ناسالم قرار گرفت.

- الناز هاشمی، کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هوا در زنجان در شرایط ناسالم قرار دارد.

کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه شاخص کیفیت هوای این استان زنجان 137 بوده، بیان کرد: علت این آلایندگی ها ذرات معلق در هوا با قطر کوچکتر از 10 میکرون است.

وی با اشاره به اینکه این آلاینده ها متاثر از وزش شدید باد و ورود گرد و غبار از کشور هراق به منطقه غرب کشور است، ادامه داد: پیش بینی می شود فردا و پس فردا نیز این آلایندگی در استان باقی خواهند ماند.

هاشمی با بیان اینکه شاخص هوا از صفر تا 50 پاک، 50 تا 100 قابل قبول، 101 تا 150 ناسالم برای گروه های حساس است، عنوان کرد: شاخص هوا 151 تا 200 ناسالم، 201 تا 300 بسیار ناسالم و 301 تا 500 خطرناک است.

کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان توصیه کرد: سالمندان، بیماران تنفسی و قلبی و افراد با شرایط خاص از فعالیت طولانی مدت در هوای آزاد خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای زنجان در شرایط ناسالم قرار گرفت

هوای زنجان در شرایط ناسالم قرار گرفت