مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 23:122022-04-07اقتصادي

نحوه واگذاری سهام بلوکی سرخابی ها


رییس سازمان خصوصی سازی در مورد واگذاری سهام بلوکی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: برای هر باشگاه احتمالا دو بلوک سهام واگذار می شود.

- حسین قربانزاده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت واگذاری حق تقدم های سهام استقلال و پرسپولیس موسوم به سرخابی ها برای افزایش سرمایه، گفت: برای هر یک از این دو باشگاه واگذاری 10 درصد از سهام این شرکت ها از طریق سلب حق تقدم و صرف سهام در فرابورس به پایان رسید که از این طریق مبلغ 350 میلیارد  تومان منابع برای باشگاه پرسپولیس و 359 میلیارد تومان برای باشگاه استقلال از محل پذیره نویسی و سلب حق تقدم به دست آمد.

وی افزود: البته 30 روز مهلت وجود داشت که به سقف 10 درصد سهام ثبتی دو باشگاه رسیدیم، پذیره نویسی در 28 اسفندماه سال قبل به پایان رسید.

برای عرضه باقی مانده سهام دو باشگاه سرخابی ها نیز اطلاعیه ای داده ایم که عرضه سهام به صورت بلوکی خواهد بود.

رییس سازمان خصوصی سازی عنوان کرد: کسانی که پیشنهاد عرضه سهام دارند و شرکت هایی که خریدار بلوک سهامدار هستند، می توانند به سازمان خصوصی سازی مراجعه کنند و ظرف یکی دو ماه آینده پیشنهادها بررسی می شود و بعد از سنجش اهلیت خریداران، چون این شرکت ها بورسی شده اند، مزایده بلوکی از طریق بورس انجام خواهد شد و قرار است تا پایان شهریور س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه واگذاری سهام بلوکی سرخابی ها

نحوه واگذاری سهام بلوکی سرخابی ها